قیمت شافت هارد کروم

ردیفنام محصولابعاد قطر(میلیمتر)واحد قیمت
1شفت هارد کروم8کیلوگرمتماس بگیرید
2شفت هارد کروم20کیلوگرمتماس بگیرید
3شفت هارد کروم16کیلوگرمتماس بگیرید
4شفت هارد کروم10کیلوگرمتماس بگیرید
5شفت هارد کروم40کیلوگرمتماس بگیرید
6شفت هارد کروم6کیلوگرمتماس بگیرید
7شفت هارد کروم50کیلوگرمتماس بگیرید
8شفت هارد کروم12کیلوگرمتماس بگیرید
9شفت هارد کروم4کیلوگرمتماس بگیرید
10شفت هارد کروم25کیلوگرمتماس بگیرید
11شفت هارد کروم30کیلوگرمتماس بگیرید
12شفت هارد کروم13کیلوگرمتماس بگیرید
13شفت هارد کروم5کیلوگرمتماس بگیرید
14شفت هارد کروم60کیلوگرمتماس بگیرید
15شفت هارد کروم35کیلوگرمتماس بگیرید
16شفت هارد کروم80کیلوگرمتماس بگیرید
17شفت هارد4کیلوگرمتماس بگیرید
18شفت هارد10کیلوگرمتماس بگیرید
19شفت هارد5کیلوگرمتماس بگیرید
20شفت هارد25کیلوگرمتماس بگیرید
21شفت هارد20کیلوگرمتماس بگیرید
22شفت هارد30کیلوگرمتماس بگیرید
23شفت هارد6کیلوگرمتماس بگیرید
24شفت هارد16کیلوگرمتماس بگیرید
25شفت هارد40کیلوگرمتماس بگیرید
26شفت هارد50کیلوگرمتماس بگیرید
27شفت هارد13کیلوگرمتماس بگیرید
28شفت هارد80کیلوگرمتماس بگیرید
29شفت هارد35کیلوگرمتماس بگیرید
30شفت هارد60کیلوگرمتماس بگیرید
31شفت هارد8کیلوگرمتماس بگیرید
32شفت هارد12کیلوگرمتماس بگیرید
33شفت هارد3کیلوگرمتماس بگیرید

قیمت شفت فلزی استیل سنگ خورده

شفت فلزی چیست؟

به مقطع یا میلگرد فولادی جهت انتقال نیرو و گشتاور شفت یا میل (محور) گفته می شود. این محصول در اصل عضو مکانیکی دورانی یا رفت و برگشتی به حساب می آید که در هر وسیله مکانیکی از جمله خودرو، آسانسور، ساختمان، تونل و… نیز بکار برده می شود. در مهندسی عمران اما شفت از اصطلاحات ساختمانی و به معنای گذرگاه عمودی یا شیب دار زیرزمینی می باشد. این شیب را عموما جهت احداث تونل، دسترسی به سازه های زیر زمینی مانند تونل و یا احداث تهویه هوا برای اینگونه سازه ها بنا می کنند. در مباحث مهندسی شفت یا محور در قطعات مکانیکی جهت سوار کردن کلاچ ها، چرخ دنده ها، چرخ تسمه، دسته لنگها و این موارد مورد استفاده قرار می گیرد.

شافت های مفصلی نیز از دیگر انواع شافت و محور است. به طور کلی این محصولات میله هایی فولادی بوده که در امتداد زاویه دار می باشد. وظیفه ی اصلی این محصولات در وسائل مکانیکی انتقال نیروهای پیچشی میان دو شافت که در یک امتداد نباشند کی باشد. اکثر موارد در ساخت ماشین های کشاورزی، ماشین های فرز، اتومبیل ها و ماشین های حمل و نقل از شافت مفصلی استفاده می شود. تناه در استفاده از این نوع شافت دقت کنید که برای نتیجه ای بهتر زوایای دو مفصل را باید با یکدیگر تنظیم و مساوی کنید. میل لنگ محصولی دیگر است که در دسته شافت های ثابت قرار می گیرد و به جهت تبدیل حرکات خطی به دورانی و یا دورانی به خطی کاربرد دارد. در اصل شافت ریلی جهت حرکات بلبرینگ محسوب می شود.

در صنعت معمولا شفت ها جنس فولاد کربنی C45 دارند که برای بهره بردن از کارایی هر چه بیشتر این محصولات شفت را از لایه ای از کروم می پوشانند که این کار ضمن افزایش مقاومت محصول در برابر زنگ زدگی حرکت دورانی بلبرینگ روی شفت را تسهیل می بخشد. عوامل موثر بر کیفیت شفت ها که در هنگام خرید باید مد نظر قرار دهید کیفیت ماشین کاری محصول، کیفیت پوشش دهی میلگردها ، کیفیت آلیاژ مصرفی در ساخت شفت و… می باشد.

قیمت شافت آلومینیومی برنجی استیل

بررسی انواع شفت از لحاظ جنس

  1. شافت فولادی

این محصول در واقع همان شفت آهنی به صورت میلگرد فولادی می باشد. معمولا جنس این محصولات از کربن بوده و در صنایع تولید قطعات مکانیکی ، خودرو اتومبیل و… مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات در انواع جنس های آلومینیومی ، استیل ، برنج ، فولادی و… تولید و به بازار عرضه می شود. شما تنها با ارتباط با شماره تماس 35156-031 می توانید قیمت شفت آهنی ، قیمت شفت برنج ، قیمت شفت آلومینیوم و قیمت شافت استیل را دریافت نمائید.

  1. شافت هارد

شفت سخت یا هارد همان شفت فلزی بوده که لایه ای از جنس کروم بر روی سطح آن پوشانده شده باشد. این کار به جهت افزایش مقاومت فلز در برابر عوامل محیطی مرطوب و… در گذر زمان انجام می گیرد. کاربرد شافت هارد اغلب در دستگاه های پرینتر سه بعدی و دستگاه های cnc می باشد.

  1. شافت هارد کروم

شفت سخت یا هارد کروم نیز همان شافت فولادی از نوع فولاد ck45 پوشیده شده از کروم می باشد که مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد. هارد کروم ها در دو نوع معمولی و سخت ، با قطر های تا 200 میلی متر و در طول های 6 و 7 میلی متر تولید و به بازار عرضه می شوند. شافت هارد کروم معمولی را اغلب در ساخت جک هیدرولیک  که در صنایع خودروسازی ، وسایل کشاورزی و صنایع چوبی مورد استفاده قرار می گیرد، کاربرد دارد. توجه فرمائید قطر لایه ی کروم پوشانده شده این محصول برابر با 50 میکرون  بوده که مقاومت خوبی در برابر رطوبت ، خمیدگی ، فرسایش و خوردگی دارد. قیمت شفت هارد کروم را از همکاران ما در بخش فروش میلگرد بخواهید.

قیمت شفت سنگ خورده

یک شافت خوب باید به میزان کافی و دقیق سنگ خورده باشد تا بتواند بهترین عملکرد را در حرکات بلبرینگ داشته باشد. نکته دیگر این محصولات میزان سخت کاری سطحی شافت ها است. سختکاری را برای جلوگیری از سایش سطح شفت انجام می دهند که در صورتی که این سختکاری به درستی انجام نشود باعث کاهش کیفیت شفت خواهد شد و از دقت عملکرد بلبرینگ ها به شدت کاسته می شود.

میل کروم و مشخصات فنی آن

از ویژگی های آلیاژ کروم سختی و مقاومت بسیار بالا در برابر سایش می باشد که در ساخت نوعی از شافت یا شفت مورد استفاده قرار می گیرد. آلیاژ کروم به رنگ خاکستری می باشد که در با قرار گرفتن در برابر حرارت بالا یا انواع شرایط دیگر تغییر رنگ و خاصیت نخواهد داد. به دلیل همین ویژگی ها می باشد که این آلیاژ را برای استفاده در ساخت شفت مورد استفاده قرار می دهند. این نوع شفت به نام شفت کروم در بازار معروف می باشد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر سایش و خوردگی زد زنگ بوده ضمن آنکه مقاومت خوبی هم در برابر فشار و رطوبت دارد. از همین رو این محصول می تواند انتخاب بسیار مناسبی در مناطق مرطوب باشد. میل کروم یا شفت کروم در رده محصولات آلیاژ صنعتی و خاص قرار می گیرد. جنس اصلی این محصول از فولاد ck45 با روکشی از جنس کروم می باشد.

شکل ظاهری میل کروم صاف و یکنواخت بوده که پوششی از آلیاژ کروم بر روی آن قرار دارد. این محصول تا دمای 400 درجه سانتی گراد تاب می آورد. ضمن آنکه در برابر ضربه و خوردگی، فشار و سایش مقاومت بالایی دارد. به طور کلی کاربرد شافت هارد کروم معمولی در ساخت جک هیدرولیک و پنوماتیک است. میل کروم از دو جزء اصلی قسمت داخلی که میلگرد از فولاد ck45 بوده و پوشش بیرونی از جنس آلیاژ کروم می باشد که در انواع بیست تا هفتاد میلی متر در واحد های صنعتی تولید می شوند. از جمله تولید کنندگان این محصول کشورهای ترکیه، ایران، چین و رومانی می باشد.

عوامل موثر بر قیمت شفت هارد کروم

عوامل زیادی از قبیل نوع فولاد و میزان قطر پوشش شافت بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار است. به عنوان مثال تولید این محصول از مس و آلومینیوم امکان پدیر است به علاوه که پوشش های این محصول را از پانزده میکرون تا بیست میلیمتر تولید می کنند که این دو عامل تاثیر بسیاری بر قیمت آن دارد. نا گفته نماند جنس فولاد شفت و میزان پوشش آن رابطه مستقیمی با نوع مصرف شما خواهد داشت.

خلاصه مقاله فوق را در تصویر زیر مشاهده نمائید:

مشخصات فنی انواع شفت فلزی

 

دریافت PDF قیمت شفت هارد و هارد کروم